Blogginlägg nr. 500

Ja, det är väl nånstans där det hamnar, detta blogginlägg som jag uppskattar är det 500:e i ordningen, sen starten dagen före julafton 2008. Detta "jubileums-inlägg" handlar om just ingenting. Jo, vi har varit till Piteå idag, växlat in lite småmynt på banken. Samt även nyfiket tittat på de hus som f.n.v. finns till salu här runt omkring kommunen. Men......det fanns inget hus som utstrålade kom-å-köp-mig-nu-på-stubben-hus! Definitivt icke. Har promenerat en sväng, men färden blev inte värst lång, bara till vårdcentralen fram och jättesnabbt tillbaks. Var ju ut en lite längre tur igår med Ante och Norah. Den promenaden känns fortfarande kvar i mina än så länge "vinterstela" ben. Men skam den som ger sig. Nya promenader väntar, och lite längre fram hoppas jag även att Bettan också följer med. Hennes arm är fortfarande till problem många stunder. Dagen före valborgs ska hon på återbesök till Sunderbyn. Då ska hon även träffa doktorn för att få lite mer information runt omkring sin skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0