En ny härlig morgon

Ja, det är väl bara att tacka och vackert ta emot - så länge som det varma vädret fortsätter. En relativt tidigt stadsbesök, har vi hunnit med. Jodå, vi har handlat. Den här gången på COOP i Piteå. När jag kom till kyldiskarna, önskade jag att jag hade haft en vargskinnspäls på mig......så kallt var det. Så det blev till att snabbt  plocka ner mjölk, fil o.s.v. i kundvagnen. Ja, annars hade det varit risk för frostskador, mitt i sommarhettan. Vad gör jag då just nu? Jo, som ni ser så sitter jag framför dataskärmen, och "plockar" ihop lämpliga bokstäver till detta inlägg. Men nu gott folk - har jag plockat färdigt.... så Go´morron på er därute! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0