Calle och Erik

Ja, tänk så fel det kan bli. Min gissning gick inte riktigt hem. Men jag hade ju så gärna sett Tove i final tillsammans med Erik. För mig är alla tre deltagare redan fullvärdiga vinnare. Och jag tror att de alla går en väldigt ljus framtid till mötes. Tove har vad man kallar "DET" och vore jag skivproducent, så skulle hon redan imorgon stå i en skivstudio för att spela in sin första CD. Erik har en "pipa" som heter duga, och jag är väldans imponerad. Calle är definitivt också en vinnarskalle. Och hans "Walking in Memphis" var helt underbar. Allt är öppet - vad som helst kan därmed hända nästkommande fredag. Jag både tror och vet, att dessa tre artister kommer vi att få ser mer utav, var så säkra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0