Lucian Lill-Babs



Hänt i Veckan den 21 december 1972.


Kommentarer
Postat av: valle

Det var verkligen en ljusets drottning! Jag läste i en kvällstidning - jag tror det var i slutet av 70-talet - en intervju med Lill-Babs där hon kommenterade fotografen med att han hade fotat en gång när hon var utklädd till lucia. Journalister och fotografer var med i logen. När hon skulle ta av sig luciasärken hade hon glömt att hon varken hade bh eller trosor under så där stod hon plötsligt i all sin glans. Något kort blev dock inte taget - tyvärr.

2009-12-13 @ 23:59:46
Postat av: Roger

Lill-Babs medverkan i dansbandsjuryn häromsistens, fick Thomas Deutgen att bli alldeles euforisk. -"Nu har jag hånglat med Lill-Babs", sa han triumforiskt, efter att han gett henne en varm kram. Och handen på hjärtat - jag skulle nog inte eller tackat nej om jag också fått krama Sveriges nationalhelgon - Barbro från Järvsö!

2009-12-14 @ 01:21:46
Postat av: valle

Hej! Måste ge en kommentar till. Hon är 34 år gammal och ser ju nästan tonårsmässigt ung ut på den här bilden.

2009-12-14 @ 15:56:07
Postat av: Roger

Trots att Barbro är fyllda 72, så ser hon ganska så ungdomlig ut. Dels till sitt yttre, men även i sinnet./Hälsn. Roger.

2009-12-14 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0