Max och den blå Volvon

Idag har Max varit hos sin farmor och farfar. I några timmar fick vi "rå om honom". Det syns att han blivit större, för allra första gången var han nästan hur liten som helst, men nu har han vuxit så pass att han börjat registrera allt vad som händer runt omkring. Visserligen spydde Max ner sin farfars tröja, vilket jag skall påminna honom om den dagen han blivit tonåring. Roligt att ha honom här i alla fall, tyckte både jag och Bettan.

Den blå Volvon har visat tecken på tillfrisknande. Inatt sover han över hos Robban i hans varma garage. Och jag tycktes se att han log (volvon) när jag lämnade honom. Jodå, volvobilar kan faktiskt le ibland, speciellt 850-serien. Så imorgon kanske han skrivs ut från sonens garage. Frisk och nyter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0