Piteå Tidningen - vart tog du vägen?

"Piteå Tidningen din dagliga morgontidning". Jojo, det där med dagliga kan vi väl stryka. Än en gång är tidningen försenad. Och ringer man tidningstjänst meddelas det att tidningen visserligen är kraftigt  försenad - men den kommer att delas ut under dagen. Fredagkväll, klockan är 19.00, och än lyser vår dagliga morgontidning med sin frånvaro. Våra aktuella nyheter löper risk att bli inaktuella nyheter. Så hallå PT! Vart tog min tidning egentligen vägen? Förhoppningsvis hittar jag imorgon min PT i brevlådan - dvs dagens nummer. Och kanhända att jag inte förrän på måndag får läsa lördagens nummer?

Klockan är sju på fredagskvällen - och än syns icke ett spår av

dagens nummer av PT. Så hallå Piteå Tidningen, vart tog du vägen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0