Trummor - välkomna in i stugvärmen!

Efter att ha tillbringat hela sommaren och hösten i en annan fastighet på våran tomt, så flyttade mina kära trummor in i stugvärmen häromdagen. Kanhända att det blev lite trångt om utrymme, men vad gör man inte för en kär gammal vän? Måndagskväll, satt barnbarnet Norah i mitt knä och kände lite lätt på "farfars skrammelburkar". Det ska ju börjas i tid och vem vet, kanske att Norah en dag blir trummis? Max ska också spela tids nog. Men än så länge nöjer han sig med sin skallra.


Efter en lång tid ute i en annan fastighet på tomten, har mina trummor
äntligen flyttat in i stugvärmen.


Och i en vrå alldeles bredvid står en liten del av skivsamlingen.



Kommentarer
Postat av: "Yttervik"

Tjenare Roger!

Tack för hälsningen!

Ser du tagit in dina trummor, lagom till jul. Hur kom det sig att det blev just trummor du blev intresserad av? Enligt mig,är det oftast den"coolaste" i bandet. Trummisen!Ta det som en komplimang.

Hörde ni firar brölloppsdag!Önskar er en vacker dag tillsammans! Med tanke på "allt" som varit.

Hälsningar Thomas

2009-12-22 @ 22:59:58
Postat av: Roger

Hej på dig Thomas! Redan vid 5-6 årsålder började jag "slå" på allt som fanns runt omkring. Morsans kakburkar var tacksamma objekt att leka trummis på. Ja, sen så fortsatte det av bara farten. Coolast? Ja, tack för komplimangen.

Ja, bröllopsdagen är dagen före julafton. Brukar äta lite gott och bara må skönt. Hoppas att ni får en God Jul i Yttervik.

/Roger.

2009-12-22 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0