George Harrisons autograf

Ja, jag vet. Det här har jag visat förr. Men som det barn av 60-talet jag är, kan jag inte låta bli att stoltsera över det programblad jag en gång fick, från Beatlarnas allra första konsert här i Sverige. En nära bekant till mig, var med på denna historiska spelning i Kungliga Tennishallen i oktober 1963. Och kan ni tänka er, George Harrison skrev sin autograf denna magiska kväll, och den i sin tur hamnade så småningom hos mig. Där den låg och skräpade i många år på vår vind. Tills jag slutligen upptäckte "rariteten," och tog hand om den, som om den vore ett litet spädbarn.


Kommentarer
Postat av: Mike Waxman

Var rädd om den om den står dig kär,den har ju ett värde men kanske också ett affektionsvärde för den som äger den.
Lyllo :-)

2014-11-01 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0