Vintermorgon

Det där med mina väderobservationer det hoppar vi över idag, jag blir alltid så väldans negativ när jag försöker att berätta om snö is och kyla,i en enda salig blandning. Ska till vårdcentralen på ca en timma. Måste ta lite prover inför det kommande besöket i Sunderbyn nu på måndag. Det är den vanliga lungröntgen samt min doktor som ska "klämma" på mig, sen får jag väl hoppas att allt är bra. För det finns inget i nuläget som tyder på att det skulle vara "nåt på gång," absolut inte. Ska skjutsa Bettan till Piteå las klockan nio. Hämtar henne runt klockan fyra. När jag stod i duschen för en stund sen, var jag fullt övertygad om att det var fredag idag. Sånt här händer då och då. Alzheimer? Hoppas inte. Skyller på det rådande vädret där utanför vårt fönster. Oj, nu är jag där igen, i min negativa spiral. INGET mer vädersnack, det slutar alltid på samma sätt. Gråt och tandagnisslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0