GO´MORRON VÄRLDEN!

Magsjukan har äntligen drivits på flykt, och livet känns återigen skönt att leva. Tänk vad den kan ställa till med. Från ett normalt tillstånd, kan man inom loppet av några minuter känna sig döende, sedan alla dessa horder av miljoner stridslystna magsjukebakterier invaderat ens stackars kropp. Och jag kan förstå alla, vars immunitetsförsvar är starkt nedsatt, att man helt enkelt kan dö av denna i grunden ofarliga sjukdom. Men skam den som ger sig, nu sitter jag i alla fall här och "brottas" med ord och de tecken som pryder dagens första inlägg. Apropå inlägg, så var det någon som undrade varför jag skriver ibland upp till tre inlägg per dag. Väldigt bra fråga. Orsaken heter kort och gott: INSPIRATION samt en oherrans massa TID.

Som ni redan kanske har förstått, ev. kära läsare av ovannämnda rader, så dyker DEL 2 upp framemot lunchtid. Till dess sköt om er, och sätt nu för guds skull inte morgonvällingen i halsen.

GO´MORRON!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hej men perfekt då kommer jag och Norah förbi vid lunch tid. //Ante

2009-01-12 @ 09:53:06
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: solbritt

hälsa ante och norah , skönt att ni alla verkar ha tillfrisknat ,

jag känner mig också bra efter magkänningar,

ha det

2009-01-12 @ 12:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0