Öppet svar till "Degen"

Angående min upptäckt av bananfodralet, har jag nåtts av en kommentar, från den anonyme "Degen." Jag vill på detta sätt passa på att berätta, eftersom lilla "Degen" undrar. Jadu,  hur kunde du gissa så rätt, jag menar det där om nedfrysningen, frugan tinade upp mig strax före jul, så att jag skulle få lite julskinka. Att vi numer har högertrafik, är också nåt som gått mig spårlöst förbi. Och alla dessa tv-kanaler, när jag lades in för djupfrysning var det stora lördagsnöjet Hylands hörna. Tage Erlander var statsminister här i landet, och ville man ha roligt tittade man på Hasse o Tage. I melodifestivalen detta år, sjöng ju Tommy Körberg "Judy min vän" Så som du ser har jag ganska mycket att ta igen. Men håll med om att bananfodralets uppfinnare, borde nomineras till Nobelpriset detta år, eller.....?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra skrivet:)

2009-01-26 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0