Snö så långt ögat kan nå

Min förhoppning var ju följande, att vinterns kung Bore snabbt som tanken skulle dra vidare mot Finland. Så var tanken. Men nu har det visat sig det, att "The king of snow" är betydligt mer tuffare än vad jag först trott. Men om jag minns rätt, så skulle snöandet så småningom avta. Tänk när man som barn längtade efter vinter och snö, det var bland det bästa som jag visste. Åsikterna har idag, vänt i 180 grader, numer ser jag snön som en form av fiende, åtminstone om man lyssnar till sin rygg. Nåja, slut på klagandet, nu måste vi till stan jag och Bettan. Måste köpa morsan en ny dammsugare, hennes gamla gick sönder häromsistens, när hemtjänsten skulle städa. Ikväll ska vi hos Danne, jag o Elisabeth, Robban, Ante, Jennie och förstås lilla Norah. Ska bli trevligt, så om du läser det här Daniel, släng på en x-tra skopa kaffe åt farsgubben är du snäll. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0