Besöksrekord!

Idag har min blogg haft ett stort antal besökare. Ja, så pass mycket att jag faktiskt blev rejält förvånad. För vem vill ta del av vad en medelålders man - tillika farfar - har för innersta tankar och intressen? Det visade sig att Blogg.se, lagt ut ett inlägg som jag skrivit. Det handlade om gamla filmstjärnor från förr. Och jag blev uppriktigt glad och förvånad, när jag såg att så många delade samma intresse med mig, för dessa filmlegender. Det behöver med andra ord inte enbart kretsa om Johnny Depp, Brad Pitt, Tom Cruise mfl.(fast dom också är bra) utan kan lika gärna vara en gammal svartvit rulle från tidigt 50-tal, med exempelvis Humphrey Bogart eller Spencer Tracy. Eller varför inte Elizabeth Taylor eller Ava Gardner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du uppskattade det! Sådana inlägg jag söker. Inte alltid lätt att hitta, men google är allt bra ibland!!

2009-07-14 @ 23:18:57
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Jennie och Norah

Ojoj,hur många besökare var det?

Måste ha varit en hel del..



Norah hälsar till Er!

2009-07-15 @ 16:52:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Roger

Ja, det var rätt så många - och alla var vad jag kan förstå unga tjejer. Man känner sig nästan som en "katt bland hermeliner".Men det var faktiskt jättekul att uppmärksammas. Till råga på allt så handlade mitt inlägg om gamla filmstjärnor. Och vad jag kan förstå så finns det många i den unga generationen som också lärt sig uppskatta de här "filmisarna". Trodde jag tillhörde en utdöende art, som diggar detta, men ack vad jag bedrog mig.

2009-07-15 @ 18:37:38
URL: http://rogerlindqvist.blogg.se/
Postat av: Lars-Gunnar Åström

Roger!



Det du dkriver är i hög grad läsvärt. Visserligen är jag född före 1950 men nu idag finns det människor i alla åldrar som fasineras av än det ena än det andra.

Keep up the good work!!

Lars-Gunnar

2010-06-21 @ 09:18:18
Postat av: Roger

Hej Lars-Gunnar! Jättekul att du uppskattar min blogg. Och tack för dina fina kommentarer.

Mvh Roger.

2010-06-21 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0