Medelhavsvärme?

Enligt Aftonbladets löpsedel har vi Medelhavsvärme att vänta i Norrbotten. Redan i denna dag så känns luften väldigt kvav, är det månne åska på gång? Fick för en gång skull inspiration till att putsa bilrutorna. Så jag skyndade mig medan inspirationen höll i. Men......hur än mycket idogt arbete jag lade ner, så blev bilrutan bara kladdigare och kladdigare. Så vips....försvann min inspiration, puts väck. Jag undrar därför om någon kanhända har sett den.....vilket då, kanske ni undrar.....inspirationen, naturligtvis. Om ni nu mot förmodan påträffat min inspiration - den är märkt med "ROGER" - så skicka isåfall tillbaks den, till undertecknad. Tack på förhand.


Vi fortsätter att mysa vid grillhörnan. Där brukar Norah sitta ibland också,
tillsammans med mamma, pappa, farmor och farfar.

Norah och pappa Andreas.

Norah med mamma Jennie.

Solbritt och Kjell "hittade" hit förra veckan. Med följde även Kjells mor
Anny.

Roger och Ulla-Mai kom på en snabbis. På bilden syns svågern
Roger med hunden Lina. Tyvärr så fastnade inte Elisabeths syrra
på bild.

Ingmar, min svåger, gift med min syster Vanja, tillhör även han de
som suttit och njutit av en kopp kaffe vid grillen.

Kommentarer
Postat av: Rondine

Hm, inspiration?

Ja, den tryter ju emellanåt.

Speciellt om ingen besöker ens blogg.

Men, i ditt fall gällde det nog inte bloggen,

utan "tråkiga-måste-göra-saker"?

Har du tråkigt, kanske du vill vara med i min tävling?

Svaret på frågan måste ju vara a piece of cake för en Norrbottning och piitpajk (dessutom)?

Apropå Piteå, har du läst Eriksson&Erikssons "De Norrbottniska satansverserna"?

Så genuint ROLIG på ett stillsamt sätt!

Om du inte läst den, så gör det!

Kanske inspirationen dyker upp då.

2009-07-31 @ 17:23:59
URL: http://rondine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0