Mina mostrar Malin och Elly

Mina  två förtjusande mostrar, Malin och Elly har jag träffat idag. De båda var på besök hos min mamma, därav mötet. Min mor är äldst av flickorna Lundgren, därefter kommer Malin gift Lidman. Yngst i syskonskaran är Elly gift Nilsson. Deras respektive män Gösta och Sune, är båda tyvärr borta. Gösta dog samma år som min far, 2005. Sune avled midsommaren 2007. Gösta var den beläste, kunde mycket, en intressant man att samtala med. Sune var en skojfrisk man med glimten i ögat, spirituell och bra historieberättare. Synd bara att de alla inklusive min far, är borta nu. De tre systrarna träffas med jämna mellanrum - idag var en sådan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0