Henrik Schyffert i högform

Gårdagskvällens höjdpunkt i TV-rutan var, utan tvekan, Henrik Schyfferts enmansföreställning; "The 90´s - ett försvarstal." I direktsändning, och inför ett fullsatt Cirkus gjorde han upp med sitt förflutna, som mobbad sängvätare från förorten Rosersberg i Stockholm. Starkt gjort av den i vanliga fall så hårt ironiserande Killing-profilen. Där satiren och ironin till sist blev till ett sånt problem, att det återspeglades på privatlivet. Starkt jobbat av den idag betydligt mognare och insiktsfullare Henrik Schyffert.

Henrik Schyffert.

Kommentarer
Postat av: tina

Fantastiskt, jag håller med. Modigt, roligt igenkännande! Såååå himla bra.

2009-05-24 @ 20:22:06
Postat av: Joachim Planthaber

det var den bästa föreställningen jag sett på länge!!!!!!! Grattis och stående ovation Schyffert.

2009-05-24 @ 20:22:25
URL: http://www.algonet.se/~jpjr/pma5
Postat av: tina

Fantastiskt, jag håller med. Modigt, roligt igenkännande! Såååå himla bra.

2009-05-24 @ 20:22:35
Postat av: Micke

Detta kan vara det bästa singelframförandet jag sett. Satt som spikad och grät, skrattade, tänkte efter och ville inte förstöra eftertanken med annan media så det blev sängen. Vaknade med ett leende och eftertanken satt kvar. Helt outstanding!!!!!!!!!

2009-05-24 @ 20:29:56
URL: http://klicken70.spaces.live.com/blog/
Postat av: e m m a

idag har jag startat en gåt-tävling! Priset är att bli länkad i en månad, kom in till bloggen för att läsa mer!:D

2009-05-24 @ 20:43:41
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0