Mobiltelefoner

Vi människor stressar ständigt på. Annat var det förr - innan den där mobiltelefonen gjorde sin entré. För visst är det så att den om någon har bidragit till att vi alltid bara måste hålla oss a´jour. Men vad skulle då tänkas hända om vi för en dag skulle lämna den där mojängen hemma i byrålådan? Själv är jag inte ett dugg bättre. Jag känner mig numera väldigt naken om jag inte har mobilen med mig. Men allt är ju en vanesak. Hittade ett par annonser från 1990, när mobilen började bli var mans egendom. Kolla på utförandet - och framförallt priserna!


19 april 1990.


31 maj 1990.


15 augusti 1990.


13 juni 1990.


25 april 1990.


Kommentarer
Postat av: uffe

Kul med Tomec, det var ju

Tommy Sällströms firma Mobiler

och rep av lastbilar mm.

Hoppas allt är bra..

uffe

2009-11-30 @ 18:42:34
Postat av: Roger

Jag och Tommy åkte en gång i början av 90-talet på en spelning. Och med sig hade han en stor koloss som visade sig vara en mobiltelefon. Det var det senaste på mobiltelefonfronten just då. Utvecklingen har med andra ord gått framåt.

Hälsn. Roger.

2009-11-30 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0