Uffe och Kalle

Telefonen har ringt mer än vanligt härhemma den senaste tiden. Och till alla er som hört av sig vill jag bara säga ett stor tack! I veckan som gick hörde Uffe av sig. Och jag fick lite dåligt samvete när jag så abrupt var tvungen att avbryta dig. Ute satt sonen i bilen och väntade, vi skulle se hockey hos en annan av sönerna, så du Uffe - jag har säkerligen bättre om tid nästa gång du hör av dig, förhoppningsvis. Och tack snälla du för att du läser bloggen. Kalle, en gammal jobbarkompis ringde mig också. Och jag uppskattar när du ringer. Kalle är betydligt mycket bättre av att hålla kontakt än vad jag är. Ibland är jag helt enkelt urusel på att ringa, jag vet inte varför, jag bara är sån. Men jag tycker så bra om er alla - ni ska bara veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0