Far & son

Så fort ett barn kommer till världen så börjar diskussionen om vem han/hon är mest lik. I och för sig en rätt så onödig fråga, men det hör på nåt sätt till spelets regler. Samma är det för oss, när vi ser på Norah respektive Max. Som barn fick jag höra ideligen att jag var mest lik min morfar. Men det var nåt som jag inte riktigt gillade, det kändes inte så där "tufft" att inför sina kompisar få höra att man liknade "en gubbe i pensionsåldern". (Förlåt morfar det var inte illa menat). Hittade ett foto på en alldeles nyfödd liten Robban, från den 10 juni 1984. Tittar i samma veva på den endast en vecka - imorgon - gamle Max, och det ofrånkomliga blir att man jämför.


ROBERT - född den 10 juni 1984...........


MAX - född den 11 oktober 2009. Lik sin pappa eller mamma..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0