En besynnerlig (mar)dröm?

Dröm eller mardröm? Inatt drömde jag en besynnerlig dröm, där fanns både mårdhundar, Anna och Paul Anka samt min kusin Sune med. Efter den senaste tidens uppmärksamhet om Anna Anka, kanske det inte var så värst konstigt att hon plötsligt kom in i mina drömmar. Men frågan är....vad i hela friden gjorde jag därborta i deras lyxvilla i Hollywood? Kanske att jag sökte jobb som......trädgårdsmästare......eller poolskötare....ja, nån sådan där rimlig förklaring hittar jag inte. Får väl lov att återkomma när jag fått svaret. Mårdhundar ja! Det känns litegrann verklighetsfrämmande att just jag skulle umgås med dessa eventuella rabiessmittade djur. Men plötsligt så fanns dom i den skog jag vandrade i....och det värsta av allt....dom var ju flera stycken. Sen så träffade jag min kusin Sune. Tydligen så skulle vi ut och spela någonstans...vart det vet jag inte. Får väl återkomma i den frågan också. Sedan kan man ju fråga sig, vad som var dröm eller mardröm i denna besynnerliga historia. Ja, kusin Sune är definitivt ingen mardröm..tvärtom. Däremot kanhända att både Anna Anka med make, samt ett okänt antal mårdhundar, är den verkliga nattsvarta mardrömmen....? Jo, det är just precis så det är! Så snälla Ankor och mårdhundar...kom inte in i mina drömmar inatt - jag ber er!/Roger.


Snälla Ankor.....kom inte in i min dröm inatt - jag ber er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0