Städning.......

.....Är ju ett av livets många måsten. Och denna torsdag var just en sådan dag. Sagt och gjort. Ut med mattor....dammsugning....bla bla bla bla.....! Och sen, när allt detta var gjort, då la jag mig på sängen......och vet ni va? Jo, jag somnade. Jag vill bara påpeka - att jag har kommit till en punkt i livet, där städningens vedermödor, nästan känns som om jag sprungit ett maratonlopp - sju gånger om! Men nu är det gjort, tack och lov. Hade jag en förmögenhet som självast Joakim von Anka, med kassavalv fullproppade med pengar, ja, då skulle jag anställa tjänstefolk. Och jag skulle sitta med en liten klocka i handen, och "pingla" vareviga gång jag behövde nåt. Jomen, det kanske vore lite tråkigt.....? Nä, jag får nog lov att hitta på nåt bättre. Tills dess........Ajö!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Nej men Roger,man tackar!

Men skulle jag få välja mellan allt det där så hade jag utan tvekan valt erat sällskap och Bettans goda bullar!Ni är bäst!

Och P.S,tack för lånet av cykeln,det är guld värt!

2009-09-10 @ 20:01:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0