2 x Presley




April 1958.


Kommentarer
Postat av: Douglas Sööderlind

Det var nu en ny Elvis-feber utbröt.I USA på hemma plan slogs rockkungar som Fabian och Ricky Nelson om att stjäla Elvis krona -ingen lyckades.

2010-04-06 @ 12:08:34
Postat av: Roger

Det var många som trodde att Elvis skulle bli glömd av sina fans när han ryckte in i det militära. Men oj så fel dom hade.

2010-04-06 @ 12:36:26
Postat av: wiper

Vilken häftig blogg du har. Jag bara njuter av all nostalgi. Jag lånade en bild av dig på en jukebox och länkade till din sida. Om det inte går för sig så kan du väl hojta till. Min man har sin släkt i Piteå och kommer ursprungligen från Boden. Jag är född i Sundsvall. Elvis är kungen är verkligen tidlös.

Ha en fin dag
Mvh
Malin

Svar: Tack snälla du!
Roger Lindqvist

2012-10-06 @ 10:48:27
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0