"Ett rop på hjälp?"


Upptäckte denna "sönderpiercade" person ute på nätet. Inte för att det
angår mig - men hur tänker man som individ när man måste se ut på
detta sätt? För nåt har väl gått fel någonstans? Jag skulle kunna tänka
mig att det hela handlar om att man vill bli sedd till varje pris. Kanhända
att personen ifråga (en ren gissning) aldrig märktes av sin mor och far
under sin barndom. Som sagt, det angår mig inte, men jag kan inte låta
bli att fundera i de här banorna.


DONATELLA VERSACE. Född 1955. Syster till den mördade modeskap-
aren Gianni Versace. Opererad? O, ja! Flertalet gånger, men till det
bättre eller sämre.....?


MICHAEL JACKSON. Född 1958, död 2009. Mannen som gett
plastikoperationen ett ansikte. Från att ha varit en ganska normal
kille, började allt gå tämligen överstyr. Kanske att man kan kalla
honom för "plastikknarkare", för det är väl just detta som det hand-
lar om. Om man som person saknar det mest elementära i livet,
(kärlek), så kan jag tänka mig att det kan ta sådana här uttryck.
Och som de flesta vet, så var Michaels barndomsår inte det allra
bästa.


JOCELYN WILDENSTEIN. Född 1946. Världens mest plastikopererade
kvinna. F.d. maka till konsthandlaren Alec Wildenstein, som lär reagerat
efter ex-fruns senaste "omändring". 25 miljoner har fru Wildenstein lagt
ut, för att kunna likna ett kattdjur så mycket som möjligt. Också en
"plastikknarkare".


"The catlady" Jocelyn Wildenstein före och efter.


MICKY ROURKE. Född 1952. Skådis, som också varit hos far-
bror plastikkirurgen och "lekt" med sitt ansikte. Bilderna visar
Mickys olika skepnader. Fult eller snyggt?


SILVIA BERNADOTTE. Född 1943, gift med kung Carl-Gustaf.
Silvia lär ha rest ända bort till Brasilien för att "rätta till" sina
kungliga rynkor. Bra eller dåligt?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0