Ett nytt år som ligger och väntar...

Vi skriver torsdag den 30 december 2010 idag! Tänk så fort ett år kan gå. Nu ligger ett nytt år, med oskrivna vita blad, och väntar på oss. Vad skall vi fylla de vita arken med? Förhoppningsvis med en massa meningsfulla saker som får oss alla att må bra. Jag har t ex hittat mitt sätt att må gott; jag skriver! Och aldrig trodde jag att när jag fick min diagnos med allt vad det innebar att jag skulle sitta vid en dator med blogg, för att ösa ur mig mina tankar. Och samtidigt möta trevliga männsikor som ger mig sådan respons att jag ibland måste nypa mig i armen. Den 5 januari väntar premiär på nyårsrevyn här i Piteå. Och som jag sagt tidigare så har jag ett litet finger med där. Det är även det en sån sak som jag i min vildaste fantasi inte trott på om någon skulle sagt till mig för t ex tio år sedan. Jag skrev även då, men levde ett lite annorlunda liv med jobb och tre barn. Tiden räckte inte till att sitta framför en dator, för att skriva. Istället prioriterades helt andra saker.

Ha en god fortsättning på det gamla trötta 2010. Med en innerlig önskan att ni alla därute skall få ett gott 2011! Då kanske någon av er får förverkligad en längtan, en dröm som ni länge burit på. Man kan ju alltid önska...!
----------------------------
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0