Kjell-Bertils i Nunisparken, Gällivare - 1984






Kommentarer
Postat av: Nonne

Hej!

Vilka minnen som väcks till liv då jag ser annonsen om vad Nunisparken hade att erbjuda denna lördag 1984.=)Där har man ju varit och "svängt sina lurviga"och spanat på killar då det begav sig. Då man "äntligen"fick lov att gå ut på dansställen för mor och far.=)Höll dock mest till i discotältet./Nonne

2010-02-15 @ 21:09:51
Postat av: Nonne

Spelade ni där fler gånger än denna?/Nonne

2010-02-15 @ 21:11:56
Postat av: Nonne

Nu får jag nog rätta mig själv.=) Det var "slarvigt" att skriva discotält. För det var ju i sannigens namn en discologe.=)Ha det bra!=)/Nonne

2010-02-15 @ 21:26:13
Postat av: Roger

Jag tror att vi spelade där vid flera tillfällen. Och det var just denna helg som författaren Bengt Pohjanens bror, sköts till döds i centrala Gällivare. Vi brukade även spela på Folkets Hus i Gällivare. Även på Dundret (Björnfällan) och på NEX hotell f.d. hotell Vassara. Sen så gästade vi Malmia i Kiruna, och även hotell Ferrum flera gånger.

Hälsn. Roger.

2010-02-15 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0