Rullator-rally - OS 2014?

Ska ringa den internationella olympiska kommitén på måndag. Därför att jag tycker det är dags att införa rullatorrally som nästa kommande olympiska gren. Har redan gett min mor rådet att lägga sig i hårdträning, för om mitt förslag går genom så kan vi med spänning se fram emot OS om fyra år. Då väntar jag mig att de första damerna och herrarna skall finnas på plats för denna historiska olympiska gren.


Damen på bilden demonstrerar här hur ett träningspass kan se ut.
Går mitt förslag igenom så kan vi sitta hemma i vardagsrumssofforna
vid nästa OS och heja fram bäste man/kvinna i rullatorrally.


Symbolen för den nya olympiska grenen; "Rullatorrally" kommer
att se ut som bilden visar. Väl mött i OS 2014.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Bilden hämtad från: www.herregudochcompany.se



Kommentarer
Postat av: Kjellmarit

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-02 @ 11:32:30
URL: http://kjellmarit.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0