Sängkompisar....


Jag fortsätter min vandring i vårt fotoalbum och hittar detta foto
från hösten 1991. Våra tre killar, Andreas, Robert och Daniel, har
här lagt beslag på sin mor och fars säng. Och kolla in vilken sov-
ställning som yngste sonen har - till råga på allt så har storebror
lagt sin ena hand över hans ansikte. Jo, det hände väl ibland att
vi fick besök nattetid. Och jag minns även de kvällar, när de kom
hem efter kvällens aktiviteter, bl. a. ishockey. Hungriga, trötta lite
griniga. Förhoppningsvis var läxarbetet av klarat. En kväll, strax före
midnatt, ropar en av grabbarna, - "Jo jag glömde berätta - vi ska på
skidutflykt i morgon!" Goda råd var dyra. Matsäck med diverse tillb-
behör, samt skidorna, någonstans däruppe på vindan. Jo, så kunde det
se ut ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0