"Hjälp, vad har jag gjort för ont....?

.....när alla dessa tusentals monstermyggor vill ha sig en smakbit från min kropp. De hemska uslingarna anfaller i grupp. Är man riktigt lyhörd, kan man nästan höra hur de slurpar i sig mitt blod med sina långa myggsnablar. "SNABLAR" också! Jag börjar bli litegrann less på dessa mina plågoandar. Är det något jag sagt? Något jag gjort? Heller är de bara ute för att terrorisera mig i största allmänhet? En sak vet jag: dom är ute efter mitt blod! Helst skulle man ju ta betalt. Men jag är än så länge, inte uppdaterad hur mycket sådana här små blodskvättar kostar. Nu ska vi ut i sommarvärmen (plus 22 i skuggan), för att dricka kaffe, jag och Bettan. Tyvärr, så får vi sällskap, dvs alla miljoner myggor. En sak är säker - kaffet räcker inte åt dem alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0