Rogers sånglåtar

Jag har aldrig haft något större intresse av att sjunga. Men av de fem band som jag var medlem i, så tog jag ton i Rolf Åhmans och OPUS. Härnedan följer en liten förteckning över de sånglåtar som fanns "på min repertoar" - 1974-82, samt 1991-97.
----------------------------------------------------------------

ROLF ÅHMANS ORKESTER


Sånglåtar:

Vad Har Du Under Blusen Ruth.

Du Ska Veta Margareta.

Säg Fröken Får Jag En Dans.

Party På Våran Gård.

Aja-Baja Anna-Maja.

Vilken Härlig Fest.

Varför Vill Du Inte Ann-Marie.

Hej Då Ha Det Så Bra.

För 70 År Sedan.

Buona Sera Angelina.

------------------------------------------------------------

OPUS


Sånglåtar:

Rosegarden

But I Do

Beautiful Sunday

Birds And The Bees

Två Mörka Ögon

Du Ska Ha Tack

Svensktoppsmedley

Love Me

Why Did It Have To Be Me

---------------------------------------------------------------------------

KJELL-BERTILS ORKESTER:


I Kjell-Bertils höll jag för det mesta tyst. Förutom att jag slog lite extra
hårt på mina trummor - som ren kompensation!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0