Återbesök med den brutna handleden

Idag har vi varit i Sunderbyn på sjukgymnastiken. Elisabeth visade upp sin brutna handled för sjukgymnasten. Med på resan var förutom jag och Bettan, även Daniel. En kopp kaffe och en liten go´bit, hann vi också med. Handleden då? Jo, träning, träning och åter träning! Eftersom den fortfarande är svullen, och vissa svårigheter med att röra den i sidled, så föreslog sjukgymnasten som sagt att hon skulle träna några gånger per dag. Resultatet av detta är att hennes handled skall återfå sin forna spänst. (Hoppas vi). Om två veckor är det inplanerat ett nytt återbesök.



Kommentarer
Postat av: Douglas Sööderlind

Kan man pasera Öjebyn utan att stanna upp på Palterian och käka en palt?

Jag kan det inte.

Det är för mej lika solklart att heja och vinka till Gås Anders nere i Björklinge som att stanna och käka en palt i Öjebyn.

2010-03-16 @ 17:00:58
Postat av: Roger

Jag ser att du har en verkligt god smak Douglas. Jag menar att du tycker om pitepalt. För det är ju så mumsfilibaba! Personligen så har jag inte varit så mycket på Paltzerian, nån gång har det väl hänt. Men för att återvända till palten, så gör vi ju den här hemma istället, och den fullständigt smälter i munnen varenda gång. Mmmmmmmm..........



2010-03-16 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0