Att gifta sig med en katt!

Idagens nätupplaga av Expressen berättas om en tysk man som friade till sin katt, och fick så småningom ett "MJAU!" - till svar (vilket på kattspråk betyder JA!) Vid bröllopet var bruden klädd i vit klänning, och den lycklige brudgummen bar frack och hög hatt. Detta föranleder mig, att genast ta itu med mina egna giftermålsplaner med vår Sessan, härhemma. Givetvis, måste min första hustru, Bettan, ge oss sin välsignelse. I egenskap av man med två hustrur, begår jag enligt svensk lag ett rejält övertramp. Men vad gör väl det, med två sådana underbara livspartners under samma tak.


"Sessan - vill du gifta dig med mig?" "MJAUUUU!!!!!!"
Tid och plats för giftermålet meddelas senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0