Snöoväderspromenad...

Har alldeles precis kommit in efter en liten vinterpromenad. Tur att vi bor där vi bor - bortsett vintern - för tänk om vi levt på stenåldern, då hade vi varit hänvisade till en kall och fuktig grotta. Inga moderniteter precis. Ingen ICA-butik, ingen TV på kvällarna, ingen dator och blogg....Som sagt - det är tur vi lever i denna tid. Talade med Arne i Lidköping igår. Han berättade att de hade ett riktigt oväder som totalt överraskade alla bilister på vägarna. Lastbilar och personbilar hade åkt av vägen. Och det rapporterades om flera personskador.


På snöoväderspromenad. Jag och Bettan trotsade ovädersgudarna -
med vinterkläder går det mesta. Som syns på dessa bilder...


Här har jag tagit på mig - återigen - min eskimåkostym. Välbehövligt
i busvädret.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tråkigt med oväder. :(

2010-11-10 @ 20:05:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Roger

Inte alls kul!

2010-11-10 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0