Fredag

Vintern kryper allt närmare. SVT:s meteorolog lovade snöbyar under helgen. Ett bevis på att den kallaste av årstider är i antågande. P.g.a. detta så investerade jag i en varm vinterjacka häromdagen. För jag vet inget värre än att frysa. Värme går bra, nästan hur mycket som helst, men när det kommer till kyla då vill jag helst inte vara med. Men jag är ändå glad att jag bor där jag bor. Det finns så mycket positivt med det här landet. Så egentligen borde jag knipa käft....!
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Äntligen helg! Barnbarnet Anton ska övernatta hos oss i natt. Morfar o Anton har farit till kiosken och ska köpa fredagsgodis. Det blir fredagsmys!

Vi har snö och -4 grader kallt, väldigt halt på vägarna. Må så gott och hälsa familjen!

mvh åsa

2010-10-29 @ 17:04:10
Postat av: Roger

Låter mysigt med barnbarnet och godiset. Brukar göra samma med Norah ibland. Max är för liten för godis än, men det kommer....

Ha en bra helg!

/Roger.

2010-10-29 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0