Radiointervju...

Idag så ringde en trevlig ung dam från musikhögskolan till mig. Hon frågade om jag var "den" Roger, som spelat trummor i Kjell-Bertils. När jag bekrätftat detta, frågade hon om jag ville ställa upp för en radiointervju.
- Och vad ska den handla om då, frågade jag.
Det visade sig att hon och hennes "team" ville undersöka vad som hände med oss dansmusiker, och hur vi upplevde det när den stora diskovågen kom under 1970-talet. Eftersom jag i nuläget håller på med en speciell grej med skrivandet, tackade jag nej.
- Jag har tyvärr inte tid just nu, sa jag. Men ämnet lät onekligen intressant. Jag hänvisade den rara unga damen till en kollega istället. Så vi fär väl se om min kollega träder in och berättar i mitt ställe- istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0