Teknik som krånglar....

Det blev ingen resa till Amerika. Har bestämt mig för att stanna hemma i Hortlax istället. Och förresten, jag är inte helt säker på om min Volvo skulle klara trippen till Malibu Beach? Jag får isåfall rikta in mitt fokus på att få datorn okej igen. I datorns värld kan man ju besöka alla jordens olika platser blir billigare så....

Väntar på ett nytt modem. Mitt gamla har gått sönder, därav de få inläggen på min blogg. Tur att sönerna finns, så deras datanörd till farsa kan stilla sin skrivhunger emellanåt. Så håll bara ut alla ni som brukar läsa min blogg. Alldeles snart kommer den där Lindqvistarn igen.....och då.....

/Roger.

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Hejsan!

var bara tvungen att kommentera här.Vilken underbar Blogg Du har:)Intressant läsning om allt möjligt men sen så är jag extra förtjust i den eftersom det är så mycket Norrifrån i den.Jag föddes i överluleå för 45 år sedan och tvyärr flyttade min mamma till Uppsala när jag var 2½ år.Men jag har alltid varit uppe varenda sommar sen dess.Min bror flyttade tillbaka norrut igen när han var 22 år och bor nu utanför Holmsel,och jag längtar upp dit något oerhört.

Ska följa din blogg tänkte jag och tänkte kika in här åtmindstonde minst 1 gång om dagen.

Mvh// Ingela Lindström

2010-10-14 @ 20:08:11
Postat av: Grandprix63

Hej Roger! Intressant blogg med massa kul tidningsklipp.

Tänkte fråga om jag kan få en kopia på idolkortet med Cool Candys, där de står utanför en Essomack.

Gärna i lite större format än vad du publicerar.

Kan byta med en färgbild från '66 på Shellmacken på Kolmilavägen om du vill.



Titta gärna in på min blogg om du vill:

http://grandprix63.blogspot.com/



Mvh, Anders

2010-10-14 @ 21:18:44
URL: http://grandprix63.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0