Dagens gubbe


Det påstås att när Scherlock Holmes stod i begrepp att lösa ett svår-
löst mordfall så spelade han på sin fiol. Han tänkte bättre...
Samma är det med mina gubbar. Jag löser visserligen inga mordfall,
men jag tänker också bättre när jag tecknar. Dagens gubbe heter Hubert.
Han är 47 år gammal och arbetar som fastighetsmäkare. Han är gift med
Pernilla, 41 år, och i familjen finns fyra barn. På fritiden ägnar han sig åt
sportdykning. Han är född i Sundsvall, men flyttade till Piteå som fyraåring.
(naturligtvis är allt bara påhittat - av mannen som tecknat, hans namn finns
därnere........
------------------------
.......Roger Lindqvist, tecknare och påhittare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0