Dagen närmar sig sitt slut...

Kvällen är snart över, natten är snart här. Dags igen att vila sitt trötta huvud och att ladda sina batterier för nästkommande dag. Vad har då denna dag bjudit på för innehåll? Idel rätt så vanliga vardagliga saker, faktiskt. Har hunnit med ett besök hos en av sönerna. Har även hunnit med ett besök på en stormarknad (USCH!). Just nu så sitter jag här och trycker på de tangenter som finns framför mig. Men det kanske att ni märker? Hoppas jag! Dags att slå i den sista bokstaven snart. Såja, ha en fortsatt trevlig och angenäm afton!
/Roger.

PS. Jo, det var så sant. Har inhandlat tre stycken böcker. Alla memoarer vilket jag älskar. Sov så gott, natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0