Gäääsp...!

Trots att jag sovit min skönhetssömn, känns det ändå som om jag sprungit New York maraton sju gånger, samt klättrat upp till toppen av Kebnekajse med en ryggsäck fylld av cement. Det räcker inte med det! Det är även som om jag hade cyklat med min treväxlade Crescent tur och retur till den Franska Rivieran (Där skulle jag ju ha stannat) vidare upp mot Matterhorns topp och hem till Hortlax igen, för att skotta snö på ett område lika stort som sju fotbollsplaner. Ungefär så trött känner jag mig! Om ni förstår? Just nu är jag hemkommen efter ett andra besök på ICA-butiken i byn. Frun tvingade iväg mig för att köpa jäst till det bullbak som hon om en stund skall påbörja. Nää, nu har jag skrivit mig trött. GÄÄÄÄSP på er alla...
/Roger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0