"Jag köper det rakt av!"


Leif GW Persson har i kvällens program av Veckans Brott i SVT, redogjort om sin syn på den/de som mördade statsminister Olof Palme.
- En mindre konspiration, bestående av 2-3 personer har enligt mitt sätt att se utfört det här.
- Christer Pettersson var aldrig i stånd att göra detta. Han var en missbrukare som absolut inte handlade rationellt. Istället pekar gärningsmannaprofilen på en man som har en bakgrund inom exempelvis säkerhetstjänsten SÄPO eller Polisen.

En förklaring som faktiskt ligger mitt sätt att se det hela väldigt, väldigt nära. Så pass nära att jag köper Leif GW:s förklaring rakt av!
-------------------------------------------------
Bild: www.dn.se

Kommentarer
Postat av: Ilone

Instämmer i professorns teorier,

jag har aldrig trott på Pettersson som mördare.

Allt blev galet från början bl.a pga Holmers sherifflek.



Gillar upplägget på "Veckans brott", intessant, underhållande me seriöst och med respekt för anhöriga.

2011-02-22 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0