På turné med Peps, Svenne och Robert...

Om det skulle slumpas sig så, att jag en dag i framtiden skulle åka ut på turné med Peps Persson, Svenne Hedlund och Robert Wells, så måste jag liksom "smälta in" i gänget. Just därför har jag specialimporterat ett löshår från Afrika. Jo, ni hörde rätt; AFRIKA! Kolla in dessa (förfärliga) bilder på hur Roger Lindqvist skulle ta sig ut som bohemisk pop/rocktrummis. OBS! Starka bilder. Ej tillåtet för barn under 15 år att titta på!



Roger Lindqvist inför en framtida turné med "långhåringarna" Svenne,
Peps och Robert.
------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: solbritt

Ja, jag kan intyga att löshåret kommer från Africa även tillverkat där, närmare bestämt i Kenya.

Kan ta upp beställning nästa gång jag åker,



2011-02-06 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0