John Roger


Vid farfars skrivbord - och med Errol Flynn i bakgrunden...


...det kan ju inte vara bättre...


...på ena väggen hänger en del av de affischer som minner om "forn-
stora dar". Kollegorna blickar ner på mig där jag sitter...Tänk så många
gemensamma minnen vi har tillsammans...


...en stor del av historien, finns bevarat i de pärmar som syns bakom
mig. Här finns urklipp och berättelser allt från John Harrys, Rolf Åhmans,
Kjell-Bertils, OPUS, men även band som Cool Candys, Yngve Forssélls,
Ingmar Nordströms, Jan Öjlers, Streaplers, Thorleifs, Trio mé Bumba,
Sven-Ingvars, Curt Haagers, Schytts, Jigs, Vikingarna m. fl. Här finns
också Lasse Lönndahl, Monica Z. Gunnar Wiklund, Thore Skogman, m.m
Sedan 1990 har jag också samlat på mig släktutredningar med gamla
foton. Många spännande saker m.a.o. Jo, en rejäl samling om min bys
historia finns också. I form av urklipp och foton, annonser m.m


Många spännade kontakter har knutits sedan datorn flyttade in i vårt
hus...


...vissa gånger läggs pannan i djupa veck...ser ni dem? Vecken?


...ibland tänker jag på min morfar, tänk om han fått uppleva datorn.
Han skulle inte trott att det varit sant...


...det är ju knappt att man tror på  det själv.
--------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0