Katt-bilder


Kattsyskonen Pelle och Sessan Lindqvist tar sig en välbehövlig lur.
Pelle har just berättat en rolig historia för sin syster, därav Sessans
jättegarv i bakgrunden.


-Visst var den kul den där historien, syrran? säger Pelle.
-Absolut bland det tokigaste jag hört, jag skrattade så jag trodde att
morrhåren skulle ramla av.



-Syrran, har du sett vem som kryper på alla fyra på golvet? Jo, Rogge!
Sedan han köpte den där kameran har han blivit nästintill olidlig.
-Gör som jag , Pelle! Låtasas som att det regnar!


-Okej, nu låtsas jag att det spöregnar. Bra så syrran?
-Perfekt!
---------------------------------------------------------------------------
Foto: Roger Lindqvist.

Kommentarer
Postat av: Katterna från Näsudden

:) Ni ser ut att ha det gott inne i stugvärmen.

2011-01-24 @ 10:44:32
Postat av: Roger

Katterna kan ligga så här i flera timmar utan att röra på sig.

2011-01-24 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0