Kikki Danielsson på lättlunch hos fam. Lindqvist

Idag klockan 2 så skulle Kikki Danielsson ätit en lättlunch tillsammans med mig och min fru. När klockan slog halv 3 hade Kikki ännu inte kommit. Kanhända var förklaringen denna, att lunchen med den populära sångerskan endast var en dröm som min hustru hade i natt. Men håll med om att det kunnat bli en oförglömlig lunch härhemma vid vårt köksbord. I natt har jag bestämt att jag skall drömma om en middag med Helena Bergström. Kanske att gamle Colin också kommer. Om det är sant? Visst inte, men man kan väl få drömma!


Trots att hon fått en inbjudan så dök hon inte upp. Men lugn bara
lugn Kikki, vi kan fixa en ny lunch till veckan.
--------------------------------------------------------------
Bild: www.santarlivet.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0