Minus 27...

Kallt så det föreslår! Det kan man med gott samvete kalla den här lördagen den 15 januari anno 2011. Jag har tidigare tjatat om min "vinterfobi", men om detta skall jag inte uppehålla mig vid idag. Om jag skulle drista mig med att för en gång skull säga ett positivare ord om vintern så är det nämligen detta: vissa dagar, när solen orkar upp, så är det ett fantastiskt ljus som sprids över de snövita skogarna. Har varit ute med min kamera, och plåtat vintervyer som faktiskt är helt enastående. Snövita drivor, snötyngda skogar mot en klarblå himmel är klart ett favoritobjekt sett genom kameraögat. Och med detta vill jag be att få påpeka att min något pessimistiska inställning till kyla och vinter fortfarande står kvar - Bedrövligt!! MEN, som sagt en liten gnutta positivitet finns ändå i de lindqvistiska-principerna.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0