Camilla


CAMILLA dotter till min syster Vanja. Pappas dotter, Vanja, lärde jag känna först 1991. Efter en kort, men intensiv jakt, från min sida, spårade jag upp henne till sist. Och kan ni tänka er, hon bodde i samma stad som mig. Gladare än glad, blev vi allesamman, när jag så småningom bjöd in henne med sin familj till vårt hem. Det blev ett kärt och glatt återseende, för hela familjen, inte minst för min pappa. Tyvärr så avled Vanja 1995. Men vi fortsätter att hålla kontakten. Häromdagen kom Ingmar, Vanjas man, på besök. I och med den kontakt som knöts, blev min far i ett enda slag morfar till ytterligare tre fina barnbarn, Tomas, Peter och Camilla.
--------------------------------------------------------------------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0