Sommarprins & prinsessa

Sommaren är här på allvar. Värmen har därmed anlänt även till oss här i Norrbotten. Gissa om jag har längtat? Två små ljuvliga personer, Norah och Max, har just nu väldans mycket spring i sina ben. Det märktes inte minst för en stund sedan när Max kom på besök i sällskap med sin pappa Robert. Norah träffade jag igår, hon kom springande med sitt blonda änglahår i full karriär och ropade "Farfar!"


-Titta där, ropar Max när han ser den stora traktorn ute på sommar-
ängen.


Norah midsommaraftonens morgon. Norah sommarens prinsessa.
- Farfar, jag vill dansa! Så tråder vi dansen runt flaggstången mitt
barnbarn och jag. Och jag tänker att mer sommar än så här kan det
faktiskt inte bli.
-------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0