Samlade dikter

I ett försök att samla ihop alla texter som legat utspridda i olika byrålådor, gjorde jag en sammanställning av de dikter som jag skrivit för ett bra tag sedan.  En del har publicerats i PT medan andra aldrig kommit så långt. Nu ligger de här, att betittas åt eftervärlden för den som så vill...

Vissa texter är så pass färgade av olika åldersfaser, så dem vete katten om jag inte skall gömma undan, inmurad i väggen i Hortlax kyrka. Andra är alltför banala, sockersöta att man känner sockersmak i munnen. Andra är relativt bra, men i mina ögon finner nästan ingen text sitt förbarmande inför mina ögon. Men ett kul dokument är det i alla fall.


Samlade dikter 1985-2011.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0