Ordning och reda

Idag har jag ägnat en del av min tid åt att sortera några av de femtusen inlägg som finns på bloggen. Det var den 22 december 2008 som jag startade upp den blogg som ni just nu ser framför era ögon. Och jag vill minnas att jag fick god hjälp av Daniel och Jennie att lägga den första viktiga grunden.

På bloggens framsida har tillkommit ett antal olika kategorier som gör det lättare för er kära läsare att hitta i den "Lindqvistiska-blogg-labyrinten". Det är långt ifrån färdigt, men så småningom kommer de (många) kategorierna att fyllas på allteftersom. Det hela skall förhoppningsvis stå klart några dagar före min 90-årsdag.

Mvh Roger.


PS. Tack till Mia och Jannice för era råd.

Mvh er underbare svärfar? Roger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0