Vad gör den där Lindqvistar´n egentligen?

Jag förstår om det finns nån som kanske blir en aningen förvirrad. Skall man läsa bloggen eller facebooken? Jag har ett tips, läs båda två! De båda kompletterar varandra. Det var någon som undrade om jag skulle sluta med min blogg. Eftersom jag skriver på facebook (med alltför långa texter, som en person uttryckte det). Jag undrar om det finns någon typ av facebook-polis som haffar mig om texten överskrider ett visst antal tecken? Det är väl bara att konstatera att jag kanske är en alltför långrandig person. Men om man nu är född långrandig, är det svårt att ändra om, till "kortrandig". Sorry! Det är jag i ett nötskal. Take It or Leave It!

Roger "Långrandige" Lindqvist


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vore kul om man kunde prenumera på dig på Facebook. :)

2012-04-15 @ 20:42:51
URL: http://ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0