- Farfar kom, jag vill viska nåt i ditt öra!

Ikväll hälsade vi på hos Andreas, Jennie, Norah och Malte. Strax innan vi skulle
åka hem, kom Norah fram till mig och sa: - Farfar, kom till mitt rum, jag vill
viska nåt i ditt öra. När vi kom in i rummet, ville hon att jag skulle sätta mig
på en av de vita pallarna. När det var gjort, lutade hon sig fram och viskade  i
mitt öra. - Joo, farfar får jag sova hos er i natt? Jag måste ju fråga så jag kan säga
till mamma och pappa...  Nu ligger hon här. Och i morgon är hon Lucia på sitt dagis.
 
Lillebror Malte i farmors famn.
 
Sagostund med Norah och farmor.
 
-----------------------------------------------------------------
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0